• سه شنبه ٨ اسفند ١٤٠٢-١٥:١٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٥٠٥
نادعلی مطرح کرد8-218

پیگیری فوت نیروی پاکبان منطقه 2 از سوی شورا

سخنگوی شورای شهر تهران در ارتباط با حادثه تلخ فوت یکی از نیروهای پاکبان شهرداری منطقه ۲ اعلام کرد: شورای شهر تهران به صورت ویژه پیگیر این حادثه تلخ است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر در دویست و هجدهمین جلسه شورا به برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات قهرمان شهر اشاره کرد و گفت: این مسابقات با مشارکت شهروندان 353 محله شهر تهران و با حضور بانوان و آقایان در 10 رشته برگزار شد.
وی تصریح کرد: در قالب این مسابقات برندگان در مناطق مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت، مناطق 1، 20 و 18 به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین این مسابقات در 15 کلانشهر تهران در رده بالاتر برگزار شد و در ادامه نیز تهران، اصفهان و رشت به عنوان استان‌های برتر انتخاب شدند.
سخنگوی شورای شهر تهران در ارتباط با حادثه تلخ برای یکی از نیروهای پاکبان شهرداری منطقه 2 گفت: همزمان با مراسم روز 22 بهمن، یکی از همکاران عزیز ما از بالای یک پل سقوط کرده و فوت کرد. ضمن تسلیت به خانواده این عزیز و سایر همکارانش، اعلام می کنم که البته دستگاه قضایی پیگیر این موضوع است و شورای شهر نیز به صورت ویژه پیگیر این حادثه است.
نادعلی ادامه داد: فوت این پاکبان توسط مجموعه انتظامی و قضایی در حال پیگیری است و اعضای شورای شهر تهران نیز آن را به صورت مدام پیگیری می‌کنند.
وی تصریح کرد: قطعاً ما قدر همکاران خدوم به ویژه همکاران پاکبان خود را می‌دانیم و همانطور که گفته شد؛ ابعاد مختلف این حادثه را پیگیری خواهیم کرد. قطعاً کارگران ما که در راه خدمت، جان خود را از دست می دهند؛ «شهید خدمت» محسوب می شوند.
 
کد خبر: 8-218

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: